tirsdag 16. juli 2013

Titteskap er en morsom hobby :)

Nå har det vært noen uker med skrivefri. Har begynt i ny jobb for øyeblikket, og der holder jeg til svært mye av dagen. Blir lite tid til blogging, med tre unger som i tillegg har sommerferie. Men i kveld skal jeg ta meg litt tid, for jeg har faktisk fri i morgen! Hele seks dager siden sist, så en setter stor pris på en fridag, og en kveld en kan være lenge oppe - da :)


Titteskap - gave til min lillesøster :)

Kjøpt via Panduro. Det er ferdig hvitt.
Jeg kjøpte meg scrap papir som jeg syntes passet dette "private" kvinnerommet.
Så innredet vi. Er ikke så enkelt å få tak i miniatyrer her på landsbygda, så en får bruke det en har, og fantasien.
Scrap papir limte jeg fast på utsiden og innsiden av skuffen.
Så var titteskapet ferdig, og klar til overlevering :)
 Neste prosjekt blir en god del mer krevende, og trenger flere måneder med samling og planlegging ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv