onsdag 17. juli 2013

Sommer våt = kort og scrapping!

Sommeren på vestlandet i år, er ikke til å skryte for mye av! De få dagene en har hatt med sol og varme, er blitt foreviget, i mange flotte fargerike bilder. Så har en vertfall de å se på, på slike regntunge dager, som nettopp i dag. Egentlig helt greit å jobbe i service bransjen innahus, når det likevel høljregner ute. Men verre er det for de stakkarane som har sommerferie. Særlig kidsa. Men ser ut til at de fleste sambygdingene mine har flyktet til Sverige i år, og der er det vist skjønn sommer. Mine to eldste er også der over grensen, så de får nå nyte sommerferien. Selv var vi en rask tur over dammen, med Color Fantasy siste uken i juni. Noen timer i Kiel, var ikke å forakte, midt under Kieler Woche. Fikk med oss mye flotte boder, og ting å bruke pengene på da. :) Og på hjemturen prøvde vi å kultivere kidsa litt, med noen museumsturer på Fram, Kon - Tiki, og Vikingehuset. Fram musèet var absolutt en favoritt hos oss alle :)

Jølstravatnet, fra Kjøsnes. Jølster kommune, en vakker soldag tidlig i juni.  


Når det er møkkavær, er det jo ikke så mye annet en husarbeid og hobby arbeid å fordrive tiden med. I den siste tiden har jeg produsert en del kort, og de går stortsett like fort ut til folket, som de blir laget. Her har jeg noen idèer til dere som liker å holde på med denne type hobby :)

Jeg lager kort på bestillinger, alt etter ønske. Flere av de over, er laget etter ønsker fra kjøperen. Dette er en svært avslappende hobby å fordrive, med jøsses land, så mye penger jeg kan klare å bruke på det. Så nå har jeg rotet meg inn i en facebook gruppe, hvor en kan kjøpe brukt utstyr og diverse. Så da klarer jeg jo selvfølgelig å bruke enda mer penger!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv