torsdag 4. april 2013


Vi er kommet til april gitt. Huhei som det tiden gikk over fjell og dal.
Påsken har vært den flotteste på år, også her på vestlandet tenk!!! :)
Her i hjemmet har vi vært på "hytta", og kost oss i Fjaler og Hyllestad kommune. Og det har kidsa hatt det helt topp med. Det er ofte vi voksne som lager til de store tinga. Barna synes små ting er helt ok. Så det ble ingen sydenferie! Ikke enda vertfall....
En bør jo i bunn og grunn nyte landet sitt, når det er så vakkert som det har vært, disse dagene i mars. Egentlig hele tiden frem til nå i år.
Jeg har vertfall fått tatt mange flotte naturbilder fra Sogn & Fjordane, som jeg vil dele med dere.
U Tube videoen jeg har lagt til her, er en av mine favoritt opptredener av slike talent program som herjer TVen i våre dager. Denne her med Martin Diesen og Ole Alexander Mæland, er bare helt praktfull. Og låta, er jo mye bedre her, enn i opprinnelsen.... It takes a fool to remain sane, by the Ark. Kos dere med den, og bildene mine :)

PÅSKEN 2013 i solfylte Sogn & Fjordane

Barnas onkel har ikke noe imot å være i akebakken. Og Chima, elsker å være med, som den labradoren hun er :)
Hyllestad kommune
Hyllestad kommune, med Lihesten bak.
Hyllestad kommune. I Sogn er våren kommet.



Barna samler sjell, og alt annet, som skal brukes til krans og dekorasjoner hjemme.


Nydelig badested. Hit tar vi oss en tur til sommeren tenker jeg.
Heike Lanjelin, verdens beste Cavalier <3            










En båttur i finværet - ungene storkoste seg med onkel. Sørbøvåg i Hyllestad.

Korssundet i Fjaler. En perle.
Steinkors fra vikingetiden. Unikt av sitt slag. Denne rager nesten 4 meter over bakken, i Korssundet i Fjaler.
Vakre Korssundet i Fjaler.
Barna nyter den flotte utsikten i Korssundet i Fjaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv