tirsdag 5. mars 2013

Vår, tid!

Hurra det er mars, og det er den første vårmåneden for oss stakkars nordboere. Er det ikke hærlig dere?
Til dere som har klart dere gjennom vintermørket, uten influensa eller anna sykdom, sier jeg gratulerer! Til dere som har brukt vinterkveldene til å varme dere litt ekstra under dynen, sier jeg gratulerer til om ni måneder ;) Til dere som skal utnytte våryrheten, ja, til dere er det lykke til :)
Vi er kommet til tiden for nytt liv, nye drømmer, håp og en skikkelig energigivende tid for mange.
Og så er det dere da, som drar dere i håret av fortvilelse. Dere har en konfirmant, og har ikke begynt å planlegge enda. Ja, hva skal en si. Dere er kanskje sent ute gitt? Fortvil ikke, konfirmasjonsdagen kommer, uansett!
Så vil nå jeg si at det har vært sykt mange mennesker innom denne bloggen i den siste tiden. Og det er jo virkelig koselig. Nå har jeg hatt ett himla problem med å laste opp bilder i det siste, så da har jeg ikke blogget. Men nå er linja blit max, så da er jeg tilbake med nye bilder sånn inn i blant :)
Litt ekstra greit å få blogge litt i dag, siden jeg er helt stemmeløs - influensaen er på besøk...  Så da får jeg vertfall "skravle" litt taust her :)

Movika - Sunnfjord Museum, Førde kommune.
 Vi har hatt mye penvær her på vestlandet denne vinteren, selv om det har vært fryktelig kaldt inn i mellom. Tenkte jeg skulle dele litt vinter minner med dere :)

Jølster kommune
Utsikt over Vassenden i Jølster, fra Jølster Skisenter AS




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv