lørdag 5. januar 2013

Godt nytt år 2013 :)

Da er det nye året kommet frem til sin femte dag. Vi har nesten hatt en uke prøvekjøring av 2013. Håper det frister til videre utprøving for de aller fleste. Noen har allerede rukket å oppleve fryktelige hendelser i dette nye året, men vi får tro at livet er snilt mot de aller fleste der ute fremover.
Selv ser jeg på det nye året med noen store, og noen små ønsker. Håper at ikke økonomien går nedoverbakke for landet vår, for oss som har egen bolig, og barn å forsørge. Jeg håper at vi får nye politikere på tinget til høsten, og at denne forbaskede svineinfluensaen tar seg hjemmover til helvetet igjen, der han hører hjemme. I tillegg til det ønsker jeg at eldreomsorgen blir virkelig tatt på alvor i dette rike landet vårt, at det ikke blir bompenger inn til den "såkalte" byen Førde i Sogn & Fjordane, og at Mo & Jølster v.g.s. IKKE blir lagt ned. Jeg ønsker ikke å sende mine kommende tennåringer langt pokker i vold på hybel, når den tid kommer..... Førde har ikke skoleplasser til alle!
På personlig nivå ønsker jeg at mine kjære og nære får beholde livet på best mulig måte, en tur til varmere strøk, mange turopplevelser når våren kommer, mye fint vær her i Norge, og mange fine dager, med familien min :)
Og så var det en ting til da, og veldig viktig for egoet mitt. Jeg skal ha meg nytt kamera! ;)

Vassenden i Jølster, en vakker desemberdag i 2012.





RIKTIG GODT NYTT ÅR 2013!!!













2 kommentarer:

  1. Flotte bilder av vakker natur

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjere du, for at du liker mine bilder. Følger du meg, eller ser over bloggen, så vil du finne mange foto, som jeg selv har tatt. Og skal etterhvert lage en egen naturfoto tag :) Du gir meg glede til å fortsette. Ha en hærlig helg Berit :)

    SvarSlett

Bloggarkiv