søndag 2. september 2012

Nettbutikker for handlende i Norge

Jeg er svært glad i nettbutikkens eksistens. Jeg er en av de som liker å sitte å handle fremfor skjermen, uten å ha en masete ekspeditør, eller ekspeditrise etter meg. For å si det rett ut, dersom jeg går inn i en butikk, og får en kundebehandler etter meg, selv om jeg sier jeg bare vil kikke, ja da går jeg ut derifra!
Det er heller ikke til å fornekte at det er mye billigere ofte på nett, større utvalg ofte, flere morsomme saker og ting å finne, kanskje også noe som ikke "alle andre" har, en får kanskje alt på en plass, og det er ofte rabatter og kuponger, om du er god kunde. Så har en tid, og ikke minst bor i ett utkantstrøk, så er nettbutikken en stor glede.
Her vil jeg gi noen tips om de nettbutikkene jeg vil anbefale for nettopp DEG, og dine behov. Nå har jeg tatt for meg de som er norske, eller sender til Norge uten ekstra porto, eller toll. Så har du sjansen til å finne mange flotte julegaver til venner og kjente, de neste tre månedene, på disse nettstedene:)

PAPIR OG KORT/ SCRAPPING:

PANDURO HOBBY; Her er det ofte salg, og fraktfritt. Dekker mange hobby behov. Her kan du handle på faktura.Porto 69,-

PAPIRPLANETEN; Mye flott for scrapping. Egne lokaler i Sogndal.

http://www.papirplaneten.no/


KREATIV HOBBY; Enda mer flott.

http://www.kreativhobby.no/

KORT & GODT; ett mekka for deg som liker dette:)

http://kortoggodt.com/index.cfm?id=353077

KAKE DEKOR OG UTSTYR:

KAKEBOKSEN; mye flott. Her selger de AC farger til dekorering, og har lokale i Vadheim. Du kan handle på faktura. Rask levering!!

Kakeboksen


SØTE SAKER; mye flott til baking.

http://www.sotesaker.no/index.php


FRU DAHL; her er det mye nostalgi, og ett lite eventyr å handle i.



CACAS; kanskje den mest kjente bakeutstyr nettbutikken.

 

PANDURO HOBBY; Her er det ofte salg, og fraktfritt. Dekker mange hobby behov. Her kan du handle på faktura.Porto 69,-
www.pandurohobby.no

SPESIAL KØBMANDEN!!! Denner er fra DANMARK! Men her er det mye toppers. Fantastisk å vandre i desse butikkene, så ta en tur, om du har muligheten en gang:)
http://specialkoebmanden.dk/en/search/?q=airbrush&page=2

FILM, MUSIKK, LEKER, BØKER, SPILL:

CDON; Her får du det aller meste. Alt fra leker, musikk, spill, filmer, mobil, bøker, foto, ja bare den aller beste butikken:) Porto er 29,-. om det da ikke er helger hvor det er fraktfritt. Ofte bonuskuponger, og annet. Kan handle på faktura. Varen er i posten etter to - tre dager som oftes!!



Haugen bok; her finner du alt av bøker omtrent, til store og små. I tillegg har de hørespill, spill, og litt film. Varene får du etter ett par dager, og portoen er fri over 200,- Her kan du handle på faktura, men de har også ordninger for studenter, og andre. Kjempe bra nettbutikk:) 



KLE, SKO, SMINKE, TIL STORE OG SMÅ:

ELLOS; alle har vel hørt om de. Men du får alt her. Utenom kle i uttallige merker, og sko likeså, så får du sminke, og det meste du trenger til hjemmet her. Prisene kan være så som så, siden Ellos ikke er så billige som de en gang var. Men er ofte rabattkuponger her. Her er det faktura mulighet, men også mulig å opprette månedskonto, eller konto generelt. Er alltid fornøyd med varene mine herfra:)

 http://www.ellos.no/

H&M; her i nettbutikken har de ofte ikke det som er i butikkene, eller omvendt. Men for de som bor langt fra en H&M butikk, er dette en flott plass å handle klær på. Særlig barneklær finner du til en rimelig penge her, som også er "godkjent" moteriktig, blant kidsa.  Her er det også muligheter for faktura, og egen konto.

 H&M


HØSTBARN; her finner en svært mye pent til barnet mellom 0 og 8 år. Klær, sko, leker og interiør. Her får du handle på faktura om ønskelig.

Høstbarn


SPARKJØP; denne har jeg ikke handlet fra, siden vi har denne i nærheten. Men det er uansett mye å finne til billig penge, både av klær, sko, og hus og hjem.

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/default.aspx

 

FOTO, OG DIVERSE GAVER BLANT ANNA: 

FOTO KNUDSEN; Dette er min favoritt av foto butikker. Her er det ofte rabatter, og 50% på lerrett. Du får kjøpe på faktura, inntil en viss sum. I flere samarbeidsbutikker i Norge, kan du også hente varen din selv. Rask levering!

NAME ON AS; her kan du lage mange flotte personlige gaver med navnet til den du ønsker. Alt fra babyhuer, håndkle til sengetøy. Du får også gode merkelapper for bruk i barnehagen, og skolen her! Du får varene raskt! Kan handle på faktura.
http://www.nameon.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Pages/TermsAndConditions&Currency=NOK

EGMONT UNIVERSAL; kjøp tegneserier til deg selv eller andre.


PLEDD.: Her kan du lage mange flotte personlige gaver til barna, blant anna. Mye kjekt:) Flott sted for deg som vil lage en personlig julegave, eller fødselsdagsgave:)

Babypledd. Ideell dåpsgave.

KOMPLETT.NO: Velkjend butikk for alle som er glade i det digitale. Her får du bra service, pris, og leveringstid:)

Komplett.no


Oppdateres, om jeg kommer over flere jeg vil anbefale:))











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv