mandag 27. august 2012

Bake kake søte:)

17 mai kake.

Da er jeg begynt å få meg en litt "ny" hobby. Har egentlig aldri vært noe til kondittor emne. Mer glad i resturant middager å slik koking jeg, men ettersom det må legges vekk, har jeg fått litt mer kake interesse. For kake må en jo ha, uansett hva. Uten den kaka, blir liksom aldri selskapet helt perfekt. En bursdag uten kake, er jo ikke en bursdag! Så nå har jeg innvistert i litt av hvert her i hjemmet, og mer blir det vel..... Så satser jeg på at jeg kanskje kan hjelpe noen der i samfunnet, som selv er rådville, når det kommer til kake for den søte lille prinsessen, eller prinsen. Eller kansje til og med de litt større;)
Her kommer skrytebilder av det jeg har prestert til nå, hva det nå er verdt. Men øvelse gjør mester sies det:)
Kan forresten komme med en link til min forhandler, som jeg er meget godt fornøyd med:) Du får varene raskt, og på faktura, om det er ønskelig.


Orio Kake.
Rabarbra kake med melis dryss, marengskake med skogsbær, kremkake.
Fransk eplekake.
Denne laget jeg uten lys og strøm, da Dagmar hadde tatt alt av energi bærende til vårt hjem!
Creme Brulèe.
Store Petit Fours av sjokolade kake og gulrot kake, med smågodt. Til skoleavsluttning.
Sjokolade kake med smørkrem.
Min aller første prinsesse kake!

Så får vi se hva kakebakingen kan bringe av kreativitet og lyst fremover......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv