fredag 11. juli 2014

Hei og god fredag til alle sammen. Skal si det har vært en liten pause fra bloggingen, i det siste. Tenkte å vise noen bilder som jeg ikke har lyst til å holde bare for meg sjøl. Bildet over er fra Skei i Jølster kommune, min bokommune. Synes dette kunstneriske verket er genial reklame for Jølsters store stolthet, kunstmaleren Nikolai Astrup. Er sjøl stor fan av han, og har mange av hans bilder på veggene mine.
Det er absolutt ikke så mye snø i fjella her i Jølster idag. Vi har hatt en varmeperiode som vi ikke har hatt makan til, på åresvis. Kan så langt bare si ett ord om årets sommer; suveren!
Derfor, å ta turen til Refsviksanden i Vågsøy kommune, er det beste en gjør, på slike dager. Det er bare så nydelig der. Bare nyt bildene :)




 Får du ikke lyst til å ta deg en tur? Absolutt anbefalt. Det er toalett der, og det er kiosk der. Du trenger bare å ta med det du har behov for, til den perfekte stranddagen. Og det er svært langgrunt, så kidsa er bra trygge. Dette er Sogn & Fjordane sitt paradis, for badeglade!


2 kommentarer:

  1. Hei. Kan du være så snill å ta kontakt med meg via epost? Gjelder et av dine dikt, og ønske om å bruke.
    Mvh Kirsti Kirsti-sg@online.no

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av naturen i Skei

    SvarSlett

Bloggarkiv