tirsdag 21. august 2012

Nye fine innkjøp å foreta seg til høsten.

Høstmørket er begynt å innta oss. Tid for stearinlys og hjemmekos, står for døren. Og i butikkene er det kommet mye flott for hus og hjem i desse dager. Mye er jo retro og nostalgi i desse dager, som passer meg ypperlig, siden jeg er svært glad i gamle ting fra før.
Selv var jeg en tur innom Nille idag, og det synes jeg var en særdeles god idè:) Der hadde de mye fint, for en OK pengesum.

Duftengel i gips. Lukter hærlig av eplekake. En liten flaske med duft, følger med. Koster 34,90,- på Nille. Flere varianter å velge mellom.
Nille har fått inn mange flotte lys, i diverse farger. I tillegg så selger de desse telys pakkene med duftlys til 15,- kroner. Servietter som passet til, var også i handelen, i tillegg til lysfat .
Denne ble jeg forelsket i. Etui til å ha alt selskapsbestikket i. Kanskje en er for liten, men for 139,-, er det alltids råd til to;)
Dette kalles krydderkasse. Ikke hva jeg har tenkt å bruke den til da, men. 129,- Nille.
Kjempeflott nøkkel henger. Til 69,- på Nille.
I tillegg var det svært mye fint "gammelt" glass og stentøy i keramikk, glass og porselen. Absolutt en butikk du må stikke nesen innom, før alt er utsolgt:))

3 kommentarer:

  1. Merkur 39C 9C Review - TitaniumArts
    The Merkur 39C comes in a 2.39mm model with an engraved handle. The handle is styled after a classic handle of trekz titanium the Merkur titanium dioxide skincare 37C. Features a short handle Pros titanium bars and w88 cons include: Handle is a bit more aggressive compared titanium network surf freely to other razors, but good

    SvarSlett

Bloggarkiv